понеділок, 8 липня 2013 р.

♪♪ Мій МК і нові взірці запрошень ♪♪

Привіт, мої Пчілочки!
Сьогодні в Территории талантов опублікований мій майстер-клас по виготовленню банта для запрошень, думаю для когось це питання актуальне, оскільки літо - сезон весіль. Запрошення вже ці ви бачили, але деякі питали про сам процес виготовлення - тож охоче його розкрила.

А ще недавно найшло на мене натхнення і за пару хвилин зробила ще 2 екземпляри до мого весільного каталогу запрошень - цього разу кольорова гама - золотиста, на мою думку, завжди виглядає виграшно, оскільки символізує багатство і розкіш.



Завжди вдячна за ваші щирі слова!Я тішусь, що ви в мене є♥♥♥

7 коментарів:

  1. дуже гарні! ажур додає такої легкості роботі!

    ВідповістиВидалити
  2. Гарнезні! Так, золотистий - це один з кольорів весілля!
    вітаю з чудовим МК. Дуже стильне запрошення. і такого не бачила ще, щоб кріпився диск

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Оленка!Це в мене такі молодята креативні попались)))Ідей - купа!

      Видалити
  3. Дуже гарні і вишукані запрошення!!!

    ВідповістиВидалити