вівторок, 16 липня 2013 р.

Коробочка для диска №16

Привіт!
От і вийшло наступне завдання "6 кадров" від Территории талантов - цього разу фільм "Аліса в країні чудес".Чесно кажучи, трохи мене кадри з фільму завели в штупор - ну складалось в голові тільки дитячі роботи, а до них чомусь руки не лежали.Вже думала схалявити....і пропустити завдання...Але по житті, я дуже відповідальна людина (можливо, інколи це мені навіть трохи заважає...), як знаю, що повинна щось зробити, то гори, так би мовити, переверну, але дотримую слово. А тут якраз замовили CD-boxes, тому зразу вирішила по 3 кадру зробити весільну коробочку.Одним словом викрутилась)))

А ось і надихаючий кадр

Робила по скетчу Волгоградского скрап-клубу  до 28/07

А допомогло мені також Завдання 28 "Листівки із золотом" блогу Зроби сама
Я чіпборд покрила глітером золотим, тиснення обручок зроблене золотою фольгою, ну і наклейка метелика і квіточка з тичинками золоті.  По правді кажучи, через той глітер ніяк нормально не могла сфоткати роботу - так викривляє колір всієї роботи(в живу виглядає не такою насиченою, більш спокійною)Може хтось знає секрет фотографування робіт з блиском?-Поділіться, з радістю візьму до уваги)))
Ну і завалю роботами своїх коробочок блог Свободное творчество - дякую за завдання, якраз воно мені пригодилось)))

3 коментарі: