середу, 6 березня 2013 р.

Весняний настрій

Привіт!
Ніяк не можу натішитись сонечком (хоча в нас сьогодні такий холодний вітер...бррр), але весняний настрій перейшов на мої листівки. Тож сьогодні буйство кольорів)))
Я трошки пропала, але всі ці дні напало на мене натхнення)))тож по трохи буду показувати вам його результати.
Перша листівка по скетчу від блогуу Scrapogoliki (скетч від Алена-Sineoka. ) до 11/03

Випробовувала папір з колекції Garden Party  (Dovercraft) та квіти з цієї ж колекції

Додаю роботу до завдання 47 "8 марта и бумага в горошок" блогу Special Day Cards до 06/03

Ще одна листівка по скетчу №200 від блогу The Sweet Stop до 08/03




І накінець моя улюблена листівка, яку робила на замовлення, вложила в неї всю душу, а допоміг мені у створенні ліфтинг листівки Ольги Коби - дуже талановитої майстрині, який проводить блог Завдання для душі  до 21/03
Ось її чудова весняна листівка
А це вже мій варіант





Також з даною листівкою хочу прийняти участь у завданні "Открытка с лучшей цветочной композицией" блогу Скрап Девчата

На сьогодні все, завтра покажу вам ще одну порцію листівок, а сьогодні треба ще підігнати хвости по дому))))
Дякую, всім, хто до мене забігає - за ваші теплі слова і підтримку)))

17 коментарів:

  1. Ліда,всі листівочки дуже гарні!!!!
    І ще,мені дуже подобаються ці великі метелики )))

    ВідповістиВидалити
  2. о, мені теж хочеться яскравого. Просто кольоровий авітаміноз якийсь!)) Гарні листівочки. Ліфтингова особливо сподобалась)

    ВідповістиВидалити
  3. Чудові листівки!!! Ліфтинг вдався на всі 100%, відчувається, що вклала часточку душі!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую, дівчатка!Так приємно))))

    ВідповістиВидалити
  5. Love the large butterfly. Thanks for sharing on The sweet Stop Sketch Challenge.

    ВідповістиВидалити
  6. Very pretty cards! I love all the feminine flowers. The large butterfly on your Sweet Stop sketch card is gorgeous! Thanks for joining us at The Sweet Stop this week.
    Melissa

    ВідповістиВидалити
  7. Thanks for the nice comments))) And for the wonderful sketch !

    ВідповістиВидалити
  8. Симпатичные!
    Спасибо от "Скрап Девчат"!

    ВідповістиВидалити
  9. Лідуся, оце ти краси натворила!!! от що значить натхнення ))) так чудово т передала свій весняний настрій і позитив ))
    з наступаючим тебе, сонечко ;)

    ВідповістиВидалити
  10. Очаровательные работы!!! Спасибо что вместе SDC!!!

    ВідповістиВидалити
  11. Ох скільки Весни!
    І погода тобі у тому не перепони! ;)
    молодець :-)

    ВідповістиВидалити
  12. Лідочко, скільки краси натворила!
    Ліфтинг просто чудесний: яскрава насичена композиція! І якось дуже святково вийшло! Супер! Дякую від блогу "ЗДД"!

    ВідповістиВидалити
  13. Действительно весенний;) Спасибо от блога "Скрапоголики"!

    ВідповістиВидалити
  14. Спасибі дівчатка!Так приємно читати ваші коментарі))))

    ВідповістиВидалити