вівторок, 19 березня 2013 р.

Альбом для маленької красуні

Привіт, дівчатка!
Ну нарешті я доросла до справжнього альбому))(мініки робила - а цей в мене на 8 розворотів).Альбом для донечки моєї подружки, якій виповнилось 1 рочок. Хотілось привітати чимось гарним і вкласти в роботу всю любов і теплоту. Не судіть строго, так як це моє перше творіння такого формату, але як його закінчила, то набагато більше відчула насолоди від роботи і задоволення, а ніж від листівок))Далі багато фото





















Ось такий він в мене вийшов)))Використала дитячу колекцію від Штампувальні - легко мені з ним працювалося.Купила ще прозорі клеєві кутики для фото, але вирішила не клеїти, хай вже сама мама обере якого розміру хоче фото вставити, тож кутики дам в придачу до альбому.
Ну а тепер покажу саму обкладинку


Ось такий пухлячок вийшов))
Обкладинку робила за скетчем №61 Творческого клубу "Просто сделай" до 24/03
А надихнуло мене на таку палітру завдання від Киевского Скрапклубу "В ожидание весны"
Також хочу прийняти участь у завданні №24 блога Scrapmoda
Чекаю з нетерпінням на ваші коментарі!!!
А також вчора моя чоловіча листівка знову попала в Топ-5 блогу Територия талантов)))тішуся дуже!

А ще хочу записатись на чудову цукерку від Тао - вона порадує цілою купою мережива, яке я так люблю. Банер з боку на панельці.
Дякую, що завітали і додивились до кінця)))

32 коментарі:

  1. Класнючий альбом!!! В мене ніяк руки не дійдуть до такої роботи величезної!
    Вітаю з ТОПом - листівка дійсно дуууже гарна, дуже вона мені подобається!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Танюш!
      Ти тільки візьмись, а там як по маслу вийде))Я впевнена в тебе це вийде чудово!

      Видалити
  2. Очень милый альбом, сама работала с этой бумагой, такая легкая в работе))))Девичья и очень нежная))

    ВідповістиВидалити
  3. Лідусю, надзвичайно гарний альбомчик. Просто краса....
    Вітаю з топом

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую, дівчатка!Так приємно)))

    ВідповістиВидалити
  5. Альбом просто чудовий!!! І папір мені цей теж подобається. А роботи там скільки!!! Дуже-дуже гарний!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую)))так тішать ваші слова!хочеться робити ще)))

      Видалити
  6. Альбочик фанейзний! нема зайвих перегружених деталей. А я не "доросту" до альбомів.... і машинки дуже хочеться.

    ВідповістиВидалити
  7. Дякую, Оленка.Ну не кажи так))Спершу спробуй мінік зробити, і побачиш, що там нема нічого страшного і важкого, як воно здається.я теж боялась, як бралась за нього.
    А машинку я собі заказала у чоловіка ще рік тому на ДН)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ну я так отримала машинку для вирізання, а тепер ножі - і все до свят "приурочую", а тепер кажу - от в тебе скоро ДН - давай тобіподаруємо швейну машинку -це ж потрібна річ в хаті

      Видалити
  8. до чого ж красивий альбомчик! дуже гарний! і не скажеш, що перший)) молодець!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)))так приємно)))деякі промахи були, але вдалось замаскувати)))тепер буду знати на майбутнє і врахую їх)))

      Видалити
  9. Лідуся,він неймовірний!!!! Такий затишний,теплий,радісний,ніжний,просто чудовий!!!! Видно що ти його робила з величезним задоволенням і любов'ю)))Молодчинка!!!
    І з перемогою вітаю!!! Так тримати!!!

    ВідповістиВидалити
  10. Лідусю! Надзвичайна робота, яка стала приємною несподіванкою! Кажете перший-перший, а виглядає професійно! Ви молодець! Дуже рада, що наш папірчик став Вам у нагоді ))) Бажаю подальших творчих успіхів та перемог і хочу сказати, що Ваша робота незабаром обов"язково потрапить до нашої "Кімнати натхнення"!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Леся!Спасибі за приємні слова))А "Кімната натхнення" - вау, аж не віриться!!!!

      Видалити
  11. Сонце , він суперовий!!!!! Такий дитячий-дитячий!!!! Мені дуже подобається!!!

    ВідповістиВидалити
  12. Лід, дарма ти кажеш "строго не судіть", дуже класний альбомчик получився!!! так вдало підібрані кольори, прикраси... я так люблю оцей "агнешкин" стиль, такий альбомчик просто не може не сподобатись))))
    і з перемогою вітаю, хай в тебе ïх ще буде багато-пребагато!!!

    ВідповістиВидалити
  13. Привет! Классная работа! Так держать!!!! Приглашаю на мою сладость http://margoscrap.blogspot.ru/2013/02/1-2013.html

    ВідповістиВидалити
  14. Спасибо за участие в нашем задании! ТК Просто сделай

    ВідповістиВидалити
  15. Лідусь, він неймовірно гарний!!!
    Він такий ніжний, такий солодкий! :-)
    Ну дуууууже гарно!
    Я б сказала - бомбезно! :-)
    Ти - молодець! :-)

    ВідповістиВидалити
  16. альбомчик просто ням-ням, красивый!!!!!

    ВідповістиВидалити
  17. Лидочка, альбомчик шикарный, такой красочный и яркий, собственно как и жизнь ребеночка в этом возрасте))) Очень понравился. Спасибо от Киевского скрапклуба, заходи к нам обязательно еще)))))

    ВідповістиВидалити
  18. Яка ти молодчина!!! Альбом кльовезний вийшов! А я от для своєї доні вже рік як не зберусь зробити альбом. Вже і напір купила, а так страшно взятись за нього...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Віра!Та в мене таж історія, для когось зробила, а для свого синочка ніколи не вистачає часу...

      Видалити