пʼятницю, 11 жовтня 2013 р.

Органайзер зі стікерами і фотозавдання

Привіт!
Це знову я)))Трішки виправляюсь - потроху фотографую роботи і стараюсь вам показати)))
Дякую, вам за вчорашні коменти - думаю ще раз спробую підкорити цей стиль шеббі)))
А сьогодні покажу цікаву вам для мене роботу - просили за день зробити календар перекидний на робочий стіл...але в мене не має ні календарної сітки, тому закралась інша ідея в голові(замовниці сподобалось)- так би мовити органайзер на робочий стіл зі стікерами. Це вже притаманне мені буйство кольорів)))




Просили на парижську тематику, але з яскравими кольорами - ось так я втілела задум в життя. Але кому сподобалась ідея - одразу кажу, що потрібно брати стікери менших розмірів, оскільки трохи напарилась, щоб укріпити стінку, бо трошки завалювалось вперед під вагою.
Хочу прийняти участь у завданнях:
1. Завдання № 38 "Багряна осінь" Київського скрапклубу
2. Галерея любимых работ "Осенний вальс" блогу "Крилья напрокат"

Ну і нарешті надворі панує справжня золота осінь)))Сьогодні з малюком погуляли на славу - малий наганявся на ровері і тішився, що не холодно і не має дощу))) А якраз в Території талантів стартував сьогодні фотозавдання №4 "Что такое осень". Приєднюйтесь до нас і діліться своїми чудовими осінніми фото.А це моє - нарила з чоловікового походу в гори(сама обожнюю походи, але з народженням сина, поки ще не позволяла собі його залишити на такий час)
Правда, заворожує?)))Скоро будем ходити сім'єю, як підросте)))
А завтра нарешті зможу відкрити вам чудову новину;)))Маленька інтрижка)))може хтось і догадується яка;)))
Люблю вас!!!!

6 коментарів:

  1. чудовий органайзер!!! замість картинки можна вклеїти звичайний кишеньковий календар, як варіант;)

    ВідповістиВидалити
  2. Я від фотки протащилась! ))))
    Я ж туристка!!! Як я хочу в осінні Карпати.....
    А де фотка зроблена? Не Говерла часом?! )))
    Яка ж краса!!!!!!!

    А органайзер класний, дуже зручний!

    ВідповістиВидалити
  3. гарненький органайзер - кольори такі цікаві! І форма чудова - у мене на роботі таким трикутником часто календарі були, то у них можна ще й щось покласти (якийсь чек, накладну чи т.п.)))) А календаря я собі хочу зробити - мені недавно на вулиці дали календаря 2014 чималих розмірів, то я хочу з нього вирізати місяці, що б не роздруковувати сітку!
    Гори чудові у будь-яку пору, принаймі на фото, так точно!
    Про новину навіть і не знаю - багато припущень, але краще почекаю :-)

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую, дівчатка!Діанка, ідея з календариком - дуже практична тоді річ вийде!
    Наталю, спитаю в чоловіка - тоді напишу)))

    ВідповістиВидалити
  5. Какая необычная осенняя палитра)) я сказала бы даже, что багряную осень слегка тронуло инеем ;)
    Спасибо за интерес к нашему осеннему заданию
    Вдохновения вам..
    Киевский Скрап-Клуб

    ВідповістиВидалити