вівторок, 1 жовтня 2013 р.

"Готую сани вже"))) - СП "Адвент календар".Етап1

Привіт!
Давно хотіла зробити для свого синочка адвент-календар - цього року ми вже більшенькі (26 жовтня - 3 рочки), все розуміємо і все нам цікаво, тому з радістю приєдналась до нашого СП проекту в Території талантів, де ми будемо спільно майструвати адвент-календар.
На першому етапі обов'язковим елементом є гостролист чи пуансетія.



Хочу прийняти участь у завданні "Семейные ценности" блогу Сова искусница - надеюсь эта традиция будет теперь у нас каждый год - делать сказку для ребенка)))

До речі, я буду робити календар до Дня Св. Миколая - так як в нашій родині це свято більше святкують (багато подарунків і дідусі, і бабуся дарують), тобто в мене буду 19 коробочок (з 1 по 19 грудня). Думаю, для дитини - це буде надзвичайно цікаво отримувати маленький призентик щодня, ну а 19 - велечузний)))
На кожний етап планую робити різні форми коробочок. На першому - робила такі.
Приєднуйтесь до нас!!!!Створюйте собі та своїм близьким святкову атмосферу та відчуття казки)))

12 коментарів:

  1. Гарненькі коробочки!
    Я теж почала роботу над адвент-календарем, правда я його планую почати 19.12, а закінчити Різдвом - 7.01 - всього 21 кишеньки.
    Синочки у нас майже одного віку - нам 28.12 3 роки ;-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Клас!!!Чекаємо на твої роботи!!!
      А синочки майже ровесники)))

      Видалити
  2. В нас також Миколай найбільше приносить подарунків)
    Але я щось замахнулась аж на 31 коробочку. Але далі буде видно))
    Дуже гарні і цікаві в тебе получились!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!Ой, в мене зараз завал, доробляю замовлення і на роботу маю виходити, тому на більше не замахнулась)))

      Видалити
  3. Мені теж подобаються ці календарі і хочеться, але наш маленький ще маленький - 1,9, думаю не зрозуміє і захоче всі й одразу)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. справді - в цьому віці дітки, мабуть, ще не розуміють повністю.зате на 2 рік можеш спробувати - потім розкажу про малюкові враження)))

      Видалити
  4. Очень красиво. Я делала свои деткам пару лет назад - они были в восторге, очень радовались.

    ВідповістиВидалити
  5. яка ти молодець! а я на таке й не зважуся. хоча ідея кльова, безперечно)

    ВідповістиВидалити
  6. мене совість заїла, що на заказ роблю, а своїй дитині свято не можу створити)))лсь і наважилась)))

    ВідповістиВидалити
  7. Гарна ідея календарем і з подаруночкам щодня, сама б не відмовилась.

    ВідповістиВидалити
  8. очень интересная идея)) спасибо за вдохновение)
    приглашаю ко мне в гости) на розыгрыш конфетки) всегда очень рада познакомится с интересными людьми))

    ВідповістиВидалити
  9. Очень интересные коробочки для календаря и очень аккуратные. Пусть они принесут много радостных минут Вашему малышу. Спасибо за участие в задании от Сов-Искусниц!)))

    ВідповістиВидалити