понеділок, 1 липня 2013 р.

Листівки по універсальному скетчу

Привіт, дівчатка!
У нас в Территории талантов стартував універсальний скетч. І ось поки моя малеча спала так на мене найшло натхнення, що аж встигла зробити по ньому 2 листівки, але зовсім різні по стилю.Спершу мені захотілось чоловічої листівки без квітів і т.д.)))
 Використала папір Echo Park "Note to Self", наклейки Echo Park "Times&Seasons", декоративній скотч We R Memory Keepers, брадси, скрепка.  Хотіла додати трохи фактури, тож прикріпила просто чорні нитки степлером - результат як для чоловічої листівки - сподобався.
А ось і сам скетч і моє його бачення
Не знаю, може мене закруто понесло в баченні?)))А ще покажу трошки об'єму

Хочу прийняти з нею участь у Азбуке скрапа - буква "М" - маркер/ручка блога Сhallenge-km-shop до 10/07

         У меня имитация шва ручкой + ободок стикера с надписью зарисованный чорным маркером и  затонованый серебристым чернилом (ободок был зеленым)

А друга листівка вийшла чисто спонтанно)))Дивлюсь Назарчик ще спить і тут в око кинулась заготовка, яку мені подарила разом зі спайдерами Мар'янка (дуже мене виручила - не вистачало мені для запрошень спайдерів, а вона мені крім них ще й подаруночки прислала)))).Дякую, сонце! От, побачивши її, одразу вималювалась листівка в голові по даному скетчу- витончена  і ніжна.


З нею хочу прийняти участь у завданні №23 "Композиция-контраст" блога Paperдвижник
Дякую, хто дочитав і додивився до кінця!!!папуськи;)
Також запрошую переглянути Копилку идей №7 від мене в Территории талантов)))

13 коментарів:

  1. Балдію від чоловічої листівки!

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже класні листівочки!!!
    Чоловіча така стильна)))
    А друга ніжна і водночас яскрава!

    ВідповістиВидалити
  3. Ліда, я вже оцінювала ці чудові листівки, і скажу ще раз, що вони чудові! Дійсно, чоловіча листівка неймовірна, я взагалі дуже люблю роботи для чоловіків

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Юлічка!Справді в чоловічі роботи більш розуму вкладаєш, тож вдаються складніше))))але воно того варте!

      Видалити
  4. дуже гарні! Чоловіча надзвичайна просто!
    А з квітами - такий колір!!! суперово)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Люда!Мені теж дуже подобається цей колір!

      Видалити
  5. Лида, синяя открытка такая глубокая! Очень красивый оттенок и украшения!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо Алена!Очень приятно от тебя такое читать)))

      Видалити
  6. Мужская открытка прям восхитила!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Очень приятно от тебя такое слышать)))

      Видалити
  7. Отличная открытка, объем впечатляет! Спасибо, что вы с нами в задании Challenge-km-shop!

    ВідповістиВидалити