четвер, 7 лютого 2013 р.

На одному подиху

Привіт, мої дорогі ПЧ!
Хочу Вам подякувати за коментарі до попереднього посту. Дякую, що ви в мене є!))) Ви додаєте сил і натхнення))
Сьогодні зробились на одному подиху дві листівки поки малий спав.
Перша валентинка

Спеціально для завдання №22  Clean & Simple блогу Зроби Сама
 та завдання №10 "Все включено" блогу Киевского Скрапклубу 

+ задание No Pink!  Первого Беларусского

Ну і не втрималась зробила ліфтинг листівочки Оксанки Зірочки. Ось її прекрасне творіння
А це зробила я))



Роблять ліфтинг у блозі Завдання для душі  Майстри скрапу. Випуск шостий - зайдіть - скільки чудових робіт!
І накінець, дівчатка, прошу і вас поради. Може хтось знає як допомогти? Останім часом мій блог дуже почав глючити.Почало з'являтись ось таке повідомлення при вході  в блог
Раз пробувала зробити все за цим посиланням, потім день мучилась - не могла зайти в блог...
А також не з'являються у моєму списку блогів нові блоги, до яких я приєднуюсь. ось тут
Буду дуже вдячна за допомогу!
Дякую, що заходите)))

18 коментарів:

  1. Дуже гарні вийшли листівочки!Я люблю поєднання білого та червоного ;) В другій дуже цікава рамочка, ніде такої не бачила! Продуктивність вражає! Я перважно не встигаю і одну зробити поки малий спить, правда він в мене спить в основному менше години, деколи трохи більше.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Альбіна!В мене спить 1,5-3 години, як коли йому піде сон)))А рамочка від Олі Педан.

      Видалити
  2. дуже гарні роботи, перша особливо мені сподобалась! і фриза сердечна, і напис)))
    з блогом, на жаль, допомогти не зможу, не знаю(((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!Вчуся стилю Чисто і Просто - став мені подобатись

      Видалити
  3. про блог не допоможу, не знаю. В мене теж не всі блоги з'являються. А із багатьох я вилітаю якось по чарівному. Приходиться до "старих" падружок добавоятися по декілька разів...


    Класні роботи!
    Червана особливо :-)
    Дякую, що твориш разом із нами ;-) . Блог ЗДД ;-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Наталю!А цей блогер почав мене потрохи доставати...

      Видалити
  4. Лідочкр! Неймовірно гарні роботи))) Перша - така цікава, незвична) Хоча, кожна твоя робота є досить оригінальною та цікавою) Така справжня валентика для дуже закоханих)))))
    Дякую за участь в завданні Київського Скрапклубу!

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую, Танюш!Дуже приємно)))Справді!

    ВідповістиВидалити
  6. Замечательные открытули)
    Приглашаю участвовать в конфетке http://life-n-create.blogspot.com/2013/02/candy.html))

    ВідповістиВидалити
  7. ВВалентинка дуже гарна, ну а ліфтинг - це взагалі.. краса неймовірна! Гарно у тебе получилось :)

    Як допомогти з блогом не знаю, нажаль :(((

    ВідповістиВидалити
  8. Both cards are beautiful! I LOVE the gorgeous die cut you used on the first. It compliments your design beautifully. I love all the pretty details on your second card.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thank you, Cheryl. I am very pleased that the two cards you liked. I also really like this cutting

      Видалити
  9. Лідуся, яку ж красу і романтику ти творила ))) твій цей романтичний настрій передається і через екран )))
    перша листівочка про таке палке і пристрасне кохання і слова золоті!!! це дійсно так і є ;)
    а друга листівочка про почуття, які тільки зароджуються ))) ніжна і трепетна )))
    Молодчинка!!!! і дякую тобі за ліфтинг!! мені дуууже подобається ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Рада знову тебе бачити)))Дякую за такі щирі слова!Мені дуже легко вдався ліфтинг твоєї листівочки!)))

      Видалити
  10. Лида, здравствуйте! К сожалению, помочь вам не смогу - я с учетными записями Google Apps никогда дела не имела, и то, что такое существует, узнала только что от вас:(

    ВідповістиВидалити