середу, 13 лютого 2013 р.

Для коханого чоловіка

Привіт, мої любимі ПЧ!
Сьогодні покажу вам, мабуть, вже останню валентинку - для свого коханого чоловіка, який є головним критиком всіх моїх робіт)))Тому хотілось зробити для нього щось особливе і таке, що він точно від мене не чекає. Ну, не любитель він всяких квіточок, бантиків в роботах, тому визріла в мене ось така ідея


Вона дуже символічна: за 8 років як ми взагалі разом наша любов - міцна, наче мурована стіна, а за чотири роки сімейного життя моє серце обвите ланцюгом, а ключик до нього є тільки в мого коханого. Ну, ось така асоціація в мене)))Дуже переживаю, чи сподобається йому...
Використала скетч MOJO280 від блогу Mojo Monday
This valentine meant to my beloved husband. Long thought what to make because he doesn't like to work using flowers and bows. Your sketch helped me a lot. Thank you!
Також додаю роботу до Скрап-загадки "День Валентина" блогу СкрапМагия
А також до завдання No Pink Первого беларусского


А на кінець можна я трошки понию? не люблю це діло, але виговорюсь і легше стане. Замовили в мене кулінарну книгу, але просили зістарити сторінки не вручну (не хочуть помятого ефекту), тож друкую зістарені листки на принтері...і він бідолаха, не витримав лихої долі - сторінок тож багато - одним словом, чорним друкує нормально, а от тонує і півсторінки нормально, а далі з'їжджає на бік(на краю листка лишає білу полосу)....Блін, аж плакати хочеться!...Майже половину вже зробила. Маю останню надію на свого чоловіка, забрав листки, каже, що когось попросить...Але там така стопка паперу!!!Маю надію, що все буде добре...
Так мене це все мене розстроїло, що не маю натхнення ні до чого...Сьогодні ще й число 13!Після цього бери й не вір у магію ...

7 коментарів:

  1. люблю, коли в такі особисті листівки вкладають символи) думаю, чоловік зрозуміє все з першого погляду))
    а за блокнот не засмучуйся. Наступного разу просто занеси кудись на друк і не їж собі нерви. І швидше і дешевше буде. Немало ж листків зіпсувала? Будь-який досвід - це досвід. будеш готова і до такого повороту тепер) Тримайся! Все вийде)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за підтримку)))Чоловік врятував - приніс готові листочки, так що скоро побачите результат титанічної спільної роботи)))

      Видалити
  2. Как все символично, оказывается ! Необычное решение! Надеюсь, мужа удалось удивить :). Рада, что вопрос с листочками для блокнота удачно разрешился!

    ВідповістиВидалити
  3. красиво!
    Лида, благодарю тебя за участие в нашем Тематическом Задании игры Скрап-Загадка "День Валентина" с обязательным элементом "Сердечко" от ЧБ "СкрапМагия"!!!

    ВідповістиВидалити
  4. О, так виявляється, моя землячка. Я народилась і жила в калуші ;-)

    ВідповістиВидалити