середу, 14 листопада 2012 р.

Солодкий подарунок

Привіт!Не знаю, з чого почати...Нарешті ми почали ремонт в нашій майбутній квартирі, сил йде страшенно, поки було в моїх силах помагала чоловіку, а тепер (молодчинка мій))) довбе стіни сам(затіяли страшенну перепланіровку). От прийшов вчора ввечері і каже, що їде по роботі до області (наше місто 30 км від неї), і я зразу сіла йому на хвіст, так як там живе моя дуже хороша подруга (за студентські роки дуже зблизились), а ще від літа не бачились, так як в неї тоже маленька ляля і не можемо часто бачитись. Вложила своїх спати, а сама пішла шуршати папірчиками, так як захотілось щось гарненьке для неї зробити. Вирішила зробити шоколадницю (вперше пробувала)




Вона дуже любить фіолетовий колір. І ось таке змайструвала на швидкоруч. Хай життя її буде солоденьке)))
Робила за скетчем №14 від блогу Скрапбумага до 19/11

А також прийму участь у завданні №20 "Використовуємо ножі і/або дироколи в листівках" від блогу "Зроби Сама"
Також хочу з вами поділитись хорошою новиною Albina  нагородила мій блог нагородою
Дуже дякую!Мені дуже приємно)))Адже так приємно, коли ділишся своїми роботами і відчуваєш підтримку та натхнення від Вас , дорогі ПЧушечки)))
Умова нагороди: передається 7 молодим блогам з кількість ПЧ менше 50.
Хочу відзначити таких дівчаток (на жаль, серед моїх ПЧ виявилось не так вже й багато молодих майстринь, тому всі 7 не назбирала):
1. Иринка (creative world) (думаю, тобі буде приємно, хоча й кількість твоїх ПЧ - 65))))
2. Ponochka (де ти пропала???)
3. Олечка
4. Виктори@
5. diisim
Дівчатка, творчого Вам натхнення та часу для реалізації ідей)))))

4 коментарі: