четвер, 12 лютого 2015 р.

Фотолистівка і магнітик

Привіт!
Дякую вам за приємні слова до моїх книжечок - мені дуже приємно)))
Сьогодні до вас з мягенькою листівкою-фоторамкою. Відпочила нарешті від скарбів))Тому результатом довольна)))



Вийшло ніжно і я б саказала по весняному.
По скетчу від Фабрики до 28/02

І ще додам до посту магніт - не скромно кажучи)))на разі мій улюблений - вийшов такий стриманий, але водночас розкішний. 


Додам до завдання СrazyLaser "Фирменный рецепт": чипборд + цветы до 15/02

Не скажу точно, коли появлюсь - надіюсь скоро, бо синочок підчепив у садочку таку ангіну, що вже он 3 день температурить по повній(((( Ну, блін, чому одні батьки переживають за дітей, чи як це правильно висловити, а решту хворих з температурами в садки відправляють....і де медсестри в садках, що таких діток в колектив пускають....
Вибачайте, що вкінці виговорилась, просто достало! Чула, що вроді у Львові є садочки де спеціальна одна група на цілий садок, де збирають хворих дітей, щоб здорових не заражати, принаймі хоч трохи вихід з ситуації.....а у вас як з цим ділом?)))

7 коментарів:

  1. Гарні роботи, як завжди ;-)
    А хворим діткам треба не окрема група в садочку, а мамина турбота і піклування удома! Мене теж дратує, коли я свого тримаю вдома майже місяць, поки не одужає остаточно, приведу - а там хтось кашляє чи сопливий....

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)))
      І я про те.Він тиждень вдома просидів і лише на 1 день пішов в садок і підхопив...я теж працюю, але для мене дитина головніша!

      Видалити
  2. Чудові роботи,листівочка така ніжна та загадкова....
    Ой,Лідусічка,розумію твій гнів,напевно це проблема усіх садочків(((((І поки це не дійде в голови матерів,нічого не зміниться!Я взагалі не розумію,як свою дитину можна хвору відправити в садок!!!!!
    І ось,через це моя доня вже 2 місяць здорова сидить вдома!Так, мені важко з ними обома,енергію нема куди діти,та все ж ми здорові,і це головне!А то,що не піде,і вже обоє на антибіотиках сидять((((((((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Іваночка.
      Я собі можу уявити як тобі з 2 дітьми одночасно хворими(((
      Тому дійсно хай меньшинький підросте трошки, щоб доця віруси не приносила.

      Видалити
  3. Выздоравливайте! Фоторамка очень необычная и по настоящему весенняя, да и магнит мне тоже нравится, пусть поднимает настроение круглый год!
    Спасибо за участие в задании от блога "CrazyLaser"!

    ВідповістиВидалити
  4. Яркая цветочная работа с чудесной палитрой. Спасибо от Фабрики 212

    ВідповістиВидалити