понеділок, 15 грудня 2014 р.

Матусині скарби для братика і сестрички

Привіт!
Можете мене трохи сварити)))все роблю щось нове, а фото не встигаю хоть трішки обробити...
Трішки виправляюсь)))
Сьогодні покажу Мамині скарби, які зроблені для братика і сестрички - матуся просила в українському стилі, але щоб не в крикучих кольорах. І тут мене неймовірно надихнув папір з майбутньої колекції LZ "Моя країна" - це саме те, що мені треба було - задало колориту роботі

 І можливо ще замітили - родзинкою роботи є чудовий чипборд  від ScrapBox.
 Ось так поєднались українські виробники в єдине гармонійне ціле)))
 І серединка - виділено різними кольорами і принтами коробочки для хлопчика і дівчинки.

Скоро побачимось ;)

4 коментарі:

  1. хорошки)) дуже славно) папірчик чудово підійшов!

    ВідповістиВидалити
  2. Клас!
    А в мене на столі, на разі, таке ж замовлення ))))
    Для братика та сестричкм ))))
    А яка у тебе висота коробочки?

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую, дівчатка!
    папір саме те, що мені треба було!
    Наталочка, в мене коробочки 5х5х5 см

    ВідповістиВидалити