вівторок, 18 листопада 2014 р.

"Скільки років кохаю, а закохуюсь в тебе щодня..."

Дозволила собі трохи потворити для душі)))Клас!Люблю таких замовників, які не ставлять жодних умов, а кажуть робіть на свій смак))
Сьогодні до вас з листівкою, яку замовила дружина для коханого чоловіка на 10 ювілей їхнього подружнього життя.А надихнуло мене на роботу вірш, який вона мені скинула, щоб роздрукувати всередині
Невже насправді були ті часи
Коли окремо ми ходили по землі?
Не може буть, не вірю я,
Я половинка, часточка твоя.
І я коханий так скажу,
Що більш за все тебе люблю
Кохаю й вірю- всі роки
Ми будем разом у житті.  
Ну а тепер дивимось, що вийшло



В роботі використала спрей Винтажная роза с перламутром від ScrapEgo та чипборд від ScrapBox , який нещодавно виграла - дуже якістю задоволена.


Замовниця написала, що чоловік як побачив, то аж зніяковів, так його подарунок здивував і розчулив)))Ось такі вони чоловіки!;)

Прийму участь у завданні №8 "Робота с мужским характером" від Creative World


9 коментарів:

  1. дуже гарна! такі витончені деталі

    ВідповістиВидалити
  2. Як романтично!!! Такі красиві всі детальки! Багатошаровість, та чудове поєднання кольорів створили своє діло - виглядає чудово!

    ВідповістиВидалити
  3. Лида, очень романтичная мужская открытка! Яркая и стильная!

    ВідповістиВидалити
  4. Лида, я под впечатлением, как можно ярко красный вписать в мужскую открытку...чувственно. Спасибо что творите с Creative World

    ВідповістиВидалити
  5. Очень красиво! Спасибо, что творите вместе с нами, Creative World!

    ВідповістиВидалити
  6. Очень необычно для мужчины... Но красиво!!! Спасибо за участие в задании от Creative world!

    ВідповістиВидалити