четвер, 18 вересня 2014 р.

Дві листівки з фото - дві різні

На днях мала замовлення на листівки на День народження, одна для жінки, друга - для юної леді, тому вийшли зовсім різні

Перша для найкращої подруги, просили яскравих, насичених кольорів, але ще хочу показати кусочок тексту привітання, який скинули мені  до неї, слова просто неймовірні!!!!Яка радість мати в житті одного, але ТАКОГО ДРУГА!

Друг. Дружба. Дружити … Ці поняття знайомі мені
з дитинства…. Для мене це особлива радість після знайомства з Тобою! Величезна радість від спілкування! Радість від того, що поруч є близька людина, яка допоможе порадою, завжди вислухає і неодмінно підтримає
у всьому… Тільки Тобі можна повністю
довіритися…

Тільки Тебе я не хочу втратити
як друга, адже, напевно, втрачу саму себе...

Тільки дружбу з Тобою хочу ростити, як тендітну і ніжну квітку - «поливати» добрим ставленням, «удобрювати» гідними вчинками….

Тільки дружбу з Тобою я буду берегти,
як зіницю ока, адже треба завжди пам’ятати, що втратити легко, а от знайти шалено важко. І чим старше
ми стаємо, тим важче.

Ти - вірна, терпляча, добра, весела…..

Ти – Друг,
який пройшов перевірку і часом, і обставинами. І з роками
справжня дружба стає тільки міцнішою.


І у мене є друг! А значить я щаслива. Значить я
не одна. І ти ​теж. А разом – море
по коліно, разом ми вирішимо будь-які проблеми, і не будуть страшні нам ніякі
труднощі і негаразди….

Правда так зворушливо. Ну ось і сама листівка



Дуже незвична робота для мене на рахунок кольорів - до тепер не знаю, що мені не так. Розмір в неї великий - А5Вроді і подобається, а все одно....

Прийму участь у завданні блогу Скрап Девчата Перо

А ось наступна - вийшла така ніжна, зефірна, як і самий вік іменниці)))Мені здається що навіть тут шеббі вийшло)))
Листівка дуже символічна: нотки - бо займається музикою, ведмедик в рамочці - прізвище в неї таке)))



 Теж формат А5.Дві листівки зробились за один вечір - ось такий плідний результат)))
З цією прийму у завданні Scraposti "Шебби - розовий цвет"

5 коментарів:

  1. кльові листівки!))) все там так.. не вигадуй!
    про дружбу гарно сказано. Дуже трепетно

    а ще сподобалось оце: "ведмедик в рамочці - прізвище в неї таке" - це ж не приведи господь мати таке призвіще: Ведмедикврамочці! гггг

    ВідповістиВидалити
  2. ))) Шуня насмішила!
    Гарні листівки вийшли. Зовсім різні. Гарно вмієш переключатися з одного стилю на інший і в один вечір!!)))

    ВідповістиВидалити
  3. Обидві листівочки дуже гарні!!!!
    А слова про дружбу просто чудові,дійсно краще мати одного такого друга,ніж......

    Людочка,розсмішила ти мене))))

    ВідповістиВидалити
  4. Такая милая )
    Спасибо за участие в нашем задании. СкрапДевчата!

    ВідповістиВидалити