середу, 20 листопада 2013 р.

А ви пам'ятаєте "Династію"?)))

Ось, як обіцяла - сьогодні знову забігла показати нову роботу по завданню, яке стартувало у нас в АртКлубі - будемо надихатись серіалами, які були так популярні в нашому дитинстві)))Цього разу - це "Династія". Пам'ятаю, що всі дивились)))і одразу пригадується розкішне життя героїв, тому в роботі використала багато стразів і перлинок.А надихнуло мене на створення - фото Джон Коллінс
І ось мій конверт


Робила по скетчу блогу Зачорованые скрапом до 01/12
Також хочу прийняти участь у завданнях:
1. Задание №5 "Скрап-салат" блога Homo Scrapiens(у меня все елементы присутствуют - точки, вырубка, скрап-бумага, шнур, лента, стразы, жемчуг)
2. Задания "Обрезки" Scrap Master

3. Chalenge #57 - Use Violet The Squirrel and the fox до 28/11

Папуські, мої дорогі!Дякую за ваші коментарі!Дуже тішусь, що ви в мене є))) 

17 коментарів:

  1. Так точно попала в образ героїні своєю листівкою. Супер.
    Запрошую на цукерку.http://lenkinurukodelki.blogspot.com/2013/11/blog-post_2.html

    ВідповістиВидалити
  2. да-да, помню этот сериал!!!
    красивый конверт, удачи в заданиях!

    ВідповістиВидалити
  3. ух, як насичено! краса! розкішно, як і "Династія")

    Лідусь, підкажи мені, де можна такий папірчик, як у тебе в ролі підложки для листівки на фото? перламутровий з тисненням... дуже хочу)

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую, дівчатка)))
    Людочка, ось ссилка вконтакті http://vk.com/osoboepriglashenie

    ВідповістиВидалити
  5. Мега красивенно. А сочно то как!!!

    ВідповістиВидалити
  6. О так! Я пам"ятаю цей серіал, його дійсно всі дивились))) Конверт прекрасний! Він неодмінно пасував би Джоан!!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Пам"ятаю, але не рішаюсь ))
    Чогось мені не хватає для натхнення )))
    А в тебе робота вийшла бомбезна!
    На мій погляд - найкраща ))))

    ВідповістиВидалити
  8. Дякую, дівчатка!!!Рада, що мій скромний конверт вам сподобався)))

    ВідповістиВидалити
  9. Очень красиво и стильно! Спасибо, что творите с нами, Homo Scrapiens!

    ВідповістиВидалити
  10. Вау..вот так палитра! Класс! Очень стильно гармонично ! Спасибо от блога Зачарованные Скрапом!

    ВідповістиВидалити
  11. А я чуть не крикнула, а салат?!
    В обязательных условиях нашего задания рецепт салатика)))))) очень интересно, какой у вас любимый рецепт!
    Конверт мега-креативный!
    Спасибо, что творите с ЧБ Homo Scrapiens

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, девченки!В последние время(после выхода с декрета на роботу) делаю быстрые салати, чтоб сэкономить время, но он очень легкий и вкусный:
      1. Филе курицы
      2. Маленькая баночка шампиньйонов
      3. Вареные яйца
      4. Маринованый лук(нарезать соломкой и вымнуть с сахаром и уксусом)
      Все заправить майонезам.(К сожелению фото нету)
      Приятного аппетита!

      Видалити
    2. Ооо! Спасибо! Надо попробовать!!!!

      Видалити
  12. Great project - love all the details you've added.

    Thanks for joining us at The Squirrel and the Fox.

    Helen x

    ВідповістиВидалити
  13. Яскрава краса! Дякую за активну участь в завданні блогу СкрапМайстер.

    ВідповістиВидалити