суботу, 3 серпня 2013 р.

♦Знову Graphic 45 - кулінарана книга♦

Привіт!
Сьогодні до вас з кулінарною книжечкою - вперше маю замовлення не з свого міста (аж східної України). Хвилююсь дуже. Але показала пару фото замовниці лише з деякими елементами(ну щоб все таки сюрприз був, як отримає, то сказала, що подобається)))
Це вже втретє замовляють  в мене блокнот з крафт паперу Graphic 45 і просять саме цю картинку...не дуже люблю робити одне й те ж (ну, мабуть всі мене зрозуміють), то ж все таки стараюсь кожного разу щось поміняти і доробити краще.Ну вуаля - фото)))




Обкладинка за скетчем №31 блогу Аnna'Scraps до 04/08

Ну і показую розділювачі - їх 5. Книжка на 120 сторінок.




 Це моя перша робота з російським змістом, тож і штамп спеціально розробила такий ж.
Додаю роботу до завдання Уютный дом бабы Яги "Кухня"

Обіцяю, що в серпні мене тут буде достатньо, бо як писала Віка, перед виходом на роботу поринула вся в скрап - боюсь, що потім часу буде не вистачати...Але не залишу його - це точно)))
Всім гарних вихідних!!!Дякую, що коментуєте чи просто забігаєте)))

15 коментарів:

  1. потім часу стане помітно менше, це точно)
    гарний блокнотик!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!ой, так боюсь, що буде не вистачати цього часу, щоб відвести душу))

      Видалити
  2. Дуже класна книжечка!!!!
    Впевнена власниця буде щаслива!)

    ВідповістиВидалити
  3. Лідочка, вона суперова, дуже стильно виглядає та красиво і гармонійно!!! Я також не люблю робити повтор робіт, але більш за все мене дратує, коли показують на якусь мою роботу та просять зробити такого ж плану але зовсім інший об*єкт, і замовнику не второчиш, що один і той же папір та декор можуть по-різному виглядати на листівці, наприклад, і на подарунковій коробці набагато більшого розміру. Тому я за самостійність у підборі матеріалів та оформленні, але іноді, і мені, обирати не приходиться, адже клієнтів втрачати не хочеться

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую))Хотіли книжку вже й негайно, а потім навіть згодились чекати, поки приїде до мене папір.А іноді такі клієнти попадаються, що розумієш, що співпраця з людьми дуже важка

      Видалити
  4. Крутой! Ну, пусть и похожее заказывают, главное, чтобы заказывали)

    ВідповістиВидалити
  5. Але класний! Стильненький вийшов :)

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую, дівчата!Так справді - головне, що заказують))але так хочеться інколи, щоб фантазія розгулялась

    ВідповістиВидалити
  7. шикарна книга!!! а як будуть замовляти, то й хобі може перетворитись на улюблену роботу;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Діанка. Мабуть я не з тих, ось пару днів підряд скраплю, то вже відчуваю, що втомилась-азарт натхнення пропадає)))та й на скрапі, мені здається, одному у нас не проживеш.А так в декреті, як улюблене заняття - це так(+ трішки інколи можна підзаробити))))Але точно знаю, що вийшовши, на роботу, буду повертатись, до улюблених товарів)))

      Видалити
  8. Дуже класна кулінарна книжка!!!:)
    Думаю власниці сподобається!!!!

    ВідповістиВидалити
  9. Отличный вариант! Сколько красоты, такой кулинарной книжкой только любоваться!

    ВідповістиВидалити
  10. Даже не знаю, что писать Ваши читатели практически всё сказали!
    Буду повторяться, работа очень стильная и излучает тепло и уют!
    Спасибо, что творите уют с челлендж-блогом "Сhallenge by Mama Yaga"

    ВідповістиВидалити