пʼятницю, 10 травня 2013 р.

Про солодке та нові взірці запрошень

Привіт!
Як проходять ваші вихідні? Я так розлінилась, що аж після Пасхи взялась трішки до скрапу, а так морально відпочивала))
У нас в Территорри талантов сьогодні стартувало нове завдання "Сладкоежка" - тож любителі солодкого - біжіть до нас)))А в мене на дану тему вийшов магніт на холодильник зі стікерами для записів (дуже люблю пекти торти і радувати смачненьким своїх рідних)


А ще вам сьогодні покажу, як я почала готуватись до нового весільного сезону - захотілось мені сісти і побавитись з папірчикам просто так для душі - от вийшли пару нових запрошень до весільного портфоліо








Дякую, що забігаєте і коментуєте!

5 коментарів:

  1. Дуже гарно!!!!
    А запрошення просто неймовірні,такі ніжні і витончені!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Все таке гарнюще!!! Дуже цікаве запрошення вийшло із вирізаними квітками! Це ножами?

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую!Альбіна, ні, це на плоттері вирізано.

    ВідповістиВидалити
  4. всі запрошення дуже гарні... але ті, що з вирізними елементами дивляться шикаро!

    ВідповістиВидалити
  5. красивые свадебные пригласительные))) я тоже сейчас увлеклась ими.. и не могу остановиться))
    Буду рада видеть Вас и в моём блоге, у меня сейчас проходит розыгрыш моей конфетки)))

    ВідповістиВидалити