неділю, 9 грудня 2012 р.

Ділюсь нагородою

Недавно отримала красиву нагороду від Nimfeya Таня, дуже тобі дякую. Приємно мені)))

Правда, чудовий топіарій?)))


За правилами нагороди необхідно:
1. Подякувати за призначення нагороди.2. Розмістити у своєму блозі посилання на блог особи, що призначила нагороду.3. Розмістити у своєму блозі логотип нагороди.4. Призначити нагороду 10 блогам і додати посилання на них.5. Надіслати номінантам коментарі про їх нагороди.6. Написати сім фактів про себе.
 Тож хочу нагородити такі блоги:
1. Мар'янка (блог Мій Фотосвіт)
2. Оксанка ( Скрабничка Зірочки:))
3. Нюта (блог Люблю.Мечтаю.Творю)
4. Canadiya ( блог Веселкова Країна )
5. Таня (блог La vie en rose)
6. Віра (блог Відкриточки)
7. Шуня (блог Мастерская радости)
8. Юля (блог Julia Skrebniova's Craft Room
9. Альбіна (блог Skraplife )
10. Таня (блог Кава та натхнення)
Дівчатка, обожнюю Ваші блоги!!!Це мій маленький виявив любові)))
Ну і 7 фактів про мене:
1. Найбільше у світі люблю свою сім'ю - моїх чоловіка і синочка - найдорожче, що у мене є.
2. Радію за свого синочка, бачучи як він росте і набирається розуму
3. Обожнюю тішити своїх близьких подарочками, зробленими з любов'ю
4. Завжди була творчою людиною - ходила в художню школу, займалась танцями
5. Люблю готовити щось смачненьке.
6. Люблю красу у всьому
7. Життєве кредо - "Посміхнись і тобі посміхнуться взаєм"

10 коментарів:

  1. Лідочко! Дуже-дуже приємно!
    Щиро дякую!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, Лідочка, мені надзвичайно приємно!!)))

    ВідповістиВидалити
  3. дякую, Лідочка! бачити свій блог серед "улюблених" - то гріє серце!

    ВідповістиВидалити
  4. Ліда, дуже дякую! тааак приємно! Про тебе цікаво було почитати, це так і відчувається, що ти добра, позитивна і свтіла людина! Дякую!

    ВідповістиВидалити
  5. Сонечко, величезне тобі дякую !!! дууууже приємно ;)
    і читаючи факти розумію що не дарма ти мені подобаєшся ))) то ніби про мене написане )) тільки різниця одна - донечка в мене ))

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую Вам всім за такі приємні слова. Я Вас дуже люблю)))

    ВідповістиВидалити
  7. дякую дуже!)) з цими снігами, коли електрику вимикають на кілька днів, не відповіла відразу. було цікаво познайомитись ближче) І зрозуміти, які все таки ми, мамочки, схожі))

    ВідповістиВидалити
  8. Дякую щиро за таку оцінку моїх робіт!!!!!!!!!!!!!!! Дуже приємно!!!!!

    ВідповістиВидалити