четвер, 11 жовтня 2012 р.

Пробую щось новеньке...

Привіт! Маю багато  чим з Вами поділитись.Тиждень почався з того, що прийшли багато моїх замовлень: спочатку прийшла моя перша довгоочікувана вирубка (дуже подобається її використання в роботах), а також моя подруга привезла мені, так би мовити, міні цукерку  - цілу купу красивих квіточок, тому руки зачесалися до роботи, і поки мій Назарчик спав, я постійно щось творила. Сьогодні покажу дві листівки.
Першу зробила за скетчем №8 від блогу "Зроби сама" (до 26/10), тільки обернула його на 90 градусів вгору

 Також хочу Вам похвалитись :)) нарешті руки дойшли і зробила цифровий штамп для підпису власних робіт, поки що він виглядає ось так, як справи підуть добре, то замовлю собі такий .
Ну і трішки фото зблизька. Матеріали: папір з набору Dreamcatcher від Fest Edition, дизайнерський картон з тисненням і моя прекрасна вирубка, стрази.
Друга листівка за скетчем №8 (хм...)))теж 8) від блогу Жажда творчества (до 30/10)



Матеріали: папір Girly Girl від GCD Studios, продироколена калька, мереживо, квіти, вирубка, стрази, перлинки, стрічка.
Фу-х-х. Все, що встигла обробити показала (скоро покажу ще пару робіт), а зараз всім добраніч, йду спати до своїх солодких сплюхів))))

5 коментарів:

  1. С бабочкой очень понравилась открытка :) Нежная, утонченная. И штамп цифровой - красивенный!

    ВідповістиВидалити
  2. Лида, какие чудесные открытки! Необыкновенно-кружевная розовая открытка по нашему скетчу просто восторг!!! Спасибо, что участвуете в задании Жажды творчества!

    ВідповістиВидалити
  3. Спасибо Вашему блогу за вдохновение. Мне очень приятно)))

    ВідповістиВидалити
  4. Очень красивые открытки!Особенно понравилась первая нежными цветами)) А бабочка просто восхитительная!

    ВідповістиВидалити