вівторок, 9 грудня 2014 р.

Свято наближається....

...і мене прорвало на сніжні святкові роботи)))тим більше до мене недавно привалила посилка для ДК - купа радості у вигляді нових висічок та оверлеїв від ScrapEgo - загляніть в магазинчик - вони неймовірні, руки самі тянуться  з ними щось нове створити))) або можете виграти тут.
А сьогодні я до вас з роботою з цими новинками, але в якості Запрошеного дизайнера в блозі Хобби Всем - Скрап-задание "Времена года - Декабрь"





А ось і палітра, по якій робилась листівка для завдання

З роботою прийму участь у завданні блогу Вензелик, спонсором якого є їх магазинчик
І в завданні грудня блогу LZ "Трафарет+глітер"

7 коментарів:

  1. вау, яка вона кльова! скільки всього.. прям колаж! дуже гарна і святкова!

    ВідповістиВидалити
  2. Скільки деталей!!!!
    Просто чарівна!

    ВідповістиВидалити
  3. Нічого собі листівочка!!! Так її ж годинами Треба розглядати, стільки усього!!! Дуже гарно!!!
    А я от постійно боюсь багато всього тулити до купи аби лишнім не було...))

    ВідповістиВидалити
  4. Казкова листівочка, так багато деталей..дуже гарно!

    ВідповістиВидалити
  5. Лідусіе, неймовірна робгта!!!
    Як на мене-фантастична!!!!
    Ти така молодець.
    Гарно при дуууже )))

    ВідповістиВидалити
  6. Ліда, дуже гарна листівочка!! висічк і правда приголомшливі))) Дякую за участь у завданні ТМ " Lesia Zgharda) З наступаючим новим роком)

    ВідповістиВидалити