середу, 17 вересня 2014 р.

Кулінарний набір

Привіт!
Сьогодні покажу вам кулінарний набірчик для молодої господиньки
Кулінарна книжка на 220 сторінок, 5 розділювачів.

 І розділи





 На кожному розвороті ззаді кишенька
 І ось такий ще магніт на холодильник до нього




Прийму участь у завданні блогу I love scrap - Кулинарные изыски

А ще моя замовниця зараз знаходиться у дуже цікавому положені для кожної жінки, тому ще робила ось такі бірочкм для фотосесії)))
Вибачайте за мої довжелезні пости, але якось зараз так- робота, сім'я, скрап - тому для мене вже стало привичкою лягати в 1 год. ночі, щоб хоча трохи все встигати)))

8 коментарів:

  1. Дуже гарні роботи!
    Блокнот -ну вже геть такий дамський)))),з трояндами)))

    ВідповістиВидалити
  2. здорово! і розділювачі кльові і магнітик до діла) дуже сподобалось!
    бірочки ніжнесенькі, дуже гарні!

    ВідповістиВидалити
  3. Какой красивый наборчик) и блокнот сам вышел вкусный) так классно, когда к блокноту идет еще милая, полезная няшка)

    ВідповістиВидалити
  4. Чудовий набірчик!!!!!
    Я тебе розумію,теж лягаю після 1 год.))))

    ВідповістиВидалити
  5. Чудовий набір - книга просто відпадна!

    ВідповістиВидалити
  6. Чудовий набір - книга просто відпадна!

    ВідповістиВидалити