суботу, 10 травня 2014 р.

Коробочка для грошей - чоловіча;)

Привіт, дівчатка!
Ну як вам вихідні?Сподобався мені місяць травень-купа вихідних, а головне не треба відпрацьовувати)))
Сьогодні я з чоловічою роботою для моєї ДК Території талантів по завданню "6 кадрів. Мушкетери"
Для мене став надихаючим - саме 6 кадр, як на мене цікава чоловіча палітра.
Я щось замітила, що я відриваюсь на чоловічих роботах повністю - не боюсь експериментів - витворяю по повній))))чомусь на жіночих роботах цього собі дозволити не можу-боюсь, що все спорчу...
Отож, коробочка для грошового подарунку - тут і використання трафаретів з акриловою фарбою, ембоссинг + спреї, ех)))душа розгулялась







Коробочка робилась для мужчини-банкіра, тому вирішила обіграти тему грошей
Робила за скетчем блогу Нomoscrapiens до 31/05 (отобразила зеркально)

Прийму участь у завданнях:
1. Сибирский скрапклуб Задание с ОЭ "Мир.Труд.Май" ( у меня ОЭ: машинная строчка, микробисер, имя именинника, рельеф с помощью ембоссинга и акриловой краски)

2. В завданні Скрап-Инфо "Маска, кто ты?" - использовала трафарет точки сначала с акриловой краской, потом спрей.

на сьогодні все!!!

Дякую, що ви в мене є - ваша підтримка неймовірна для мене)))

3 коментарі:

  1. Ну експеременти це ж супер!!!!і головне результат!!!Чудова коробочка!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. клас! ідея з купюрами дуже сподобалась!

    ВідповістиВидалити
  3. Очень симпатичная коробочка! И тема денег здорово так обыграна) Спасибо, что творите с нами! HomoScrapiens

    ВідповістиВидалити