четвер, 20 березня 2014 р.

Ще одна чоловіча і крик душі!!!

Привіт, дівчатка!
Дякую вам за такі теплі відгуки до попередньої моєї чоловічої роботи - сьогодні ще одна.
Цього разу більш строгіша - на 50-річчя.Але все одно трохи накрутила - намутила)))


Детальки

Робила по скетчу від Жажда творчества до 31.03

Прийму також у проекті від Творческой мастерской "Школа.Урок №4.География" - у меня на открытке картадостопримечательности(Ейфелева башня - на чипборде), брадс - роза ветров, на глобусе - цыфра 50 .


І накінець хочу виговоритись - я конкретно не зачіпала тему політики в себе в блозі, але тепер читаючи всю ту радість в блогах кримських дівчаток - то серце зжимається від болю і дуже робиться обідно за рідну Україну!!!Як так легко можна залишити державув якій ти народився!!!??? Чим вони думають - невже їм одразу після приєднання звалиться манна небесна на голову???Хай подивляться як живуть тепер окуповані території (напр. Абхазія), а що вже говорити про окраїну Росії - ніщіта!!!Скільки з державного бюджету ішло кримчанам дотацій...як вам так погано було в Україні, то чому ж не їхали до такої чудової сусідньої держави на постійне проживання????А нагло розкромсали цілісність держави!!!!І як вони після того можуть казати, що "ми українки...."це зрадництво!!!якби до вашого дому прийшли і хотіли забрати кусок землі, на якій стоїть ваш дім - ви би теж так легко віддали???? Думаю пройде трохи часу і покаже вам всю правду.....   А закінчити хочу рядками з вірша В. Симоненка - коротко і ясно
Можна все на світі вибирати, сину,

Вибрати не можна тільки Батьківщину!


P.S: нікого не хотіла образити, я за те, щоб в нашому блогожитті, як і колись, панувала підтримка і взаєморозуміння, але СПРАВЕДЛИВІСТЬ має існувати....

13 коментарів:

  1. Привіт! Відкритка класна-мене вона вразила багатошаровістю, чоловіча тема вгадується на всі 100%.

    Дуже важко нам живеться останні 4 місяці - коїться щось неприпустиме, таке враження, що люди масово зійшли з розуму - ділення країни, агресія, війна...
    Можливе, це і є такий кінець світу, про який ще нещодавно всі так говорили. Зараз іде брат проти брата-а що ж далі? Страшно...

    ВідповістиВидалити
  2. Лідусь! Чудова листівочка!!! Накрутила неперевершенно!!!
    Мені теж так боляче... і прикро.... і страшно( Так хочеться проснутись...

    ВідповістиВидалити
  3. Лида, ты не одна! Мы украинцы! А время все расставит на свои места.... Очень быстро...

    ВідповістиВидалити
  4. Лідусь, листівка, як завжди, чудова!!!
    А на рахунок, так званих "українців" кримських (і нажаль не лише кримських)... то на скільки потрібно не поважати , в першу чергу СЕБЕ, щоб так легко віддатися (це як повії)...І вони не розуміють (як і ті військові, що прийняли їх присягу), що той хто "предал "одного разу, то може і наступного. А от їх ЦАР - це дуже добре знає і пам"ятає... І мені тепер так хочеться, щоб ці НЕлюди це віддчули!!!!!! Лишень шкода СПРАВЖНІХ українців, які мусять шукати для себе нове життя (((. Я розумію, що теперішня влада, не свята, але ми повинні розуміти, що потрібно щось змінювати і МИ це робимо!!! намагаємося, а не служимо царям!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Очень понравилась детализация и многослойность) Как я завидую тем, кто может делать мужские работы)

    Насчет крика души - у меня он точно такой же( До их пор не могу поверить, как люди могут так думать и, мне кажется, это все настолько нереальным, ведь как? Неужели, банально, никто из них не интересовался новыми законами? Люди стали зомби, вот он апокалипсис :(

    ВідповістиВидалити
  6. Ох,як все це боляче сприймати...і прикро...
    Дуже сподіваюсь,що справедливість порозставляє всі крапки над"і" і все буде добре!
    Слава Україні!

    ВідповістиВидалити
  7. кльово намутила)))

    відносно іншого... побажай людям щастя. Якщо воно для них таке - то їх вибір. А загалом я з тобою згодна.

    ВідповістиВидалити
  8. Дякую дівчатка за приємні слова на рахунок листівки!
    А взагальньому, я взагалі неконфліктна людина - звичайно, бажаю всім щастя!
    Але це просто вже достало!!!
    Героям Слава!!!

    ВідповістиВидалити
  9. Ліда, робота неперевершена!!! Я у захваті. А от з приводу наболілого я підтримую твої слова повністю. Мені останнім часом навіть стрічку новин страшно читати. Боюсь розчарувань в людях. Я цього завжди боялася. Хочеться вірити, що ти не помилявся, а іноді виявляється інше. А все інше дійсно розсудить час. Головне, щоб тим, про кого ти говориш, було не соромно дивитись своїм дітям в очі.

    ВідповістиВидалити
  10. Лідочка,листівочка просто суперова!!!!!!!!!!!

    Знаєш,коли читаю ці радісні пости кримчан,розділяю повністю твою думку!!!Але,якщо їм так погано тут жилось,то порбачимо,як все складеться з часом!!!!!!!!Не потрібні нам такі українці!!!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  11. Ой, мила моя, як я тебе розумію!!!
    Мене це теж бентежить, та все само собою стане на свої місця!
    от побачиш! справедливість запанує!!!

    А робота твоя чарівна!!!

    ВідповістиВидалити
  12. Какая многослойная и сложная работа. Все выдержано в одном стиле, смотрится очень здорово.

    Спасибо за Ваше участие в нашем Школьном проекте, ТМ Мемуарис.

    ВідповістиВидалити