понеділок, 18 листопада 2013 р.

Свято наближається!!! - новорічна реклама Coca Cola

Привіт!
Дівчатка, забігла швиденько показати вам ще одну новорічну листівочку -цього разу по завданню від нашої Теритрії талантів - 6 кадрів "Новорічна реклама Coca Cola"
Мене так надихнув 4 кадр - що захотілось його передати як найкраще)))
Тут і цегляна стіна, і зробила ефект морозний (цього разу захотілось золотого глітеру - Шунічка, дякую за ідейку з монтажною сіткою - писала в попередньому пості, але ти не бачила-там краще видно;)))) і кусок бинту, затонований червном чорнилом.
Робила за скетчем Scrap Assorti
Хочу прийняти участь у завданні "То, что вокруг нас. Леса и полянки.Этап 3 - первое дыхание зимы" блога Крылья напрокат до 05/12
Дякую, що ви зі мною!!!

8 коментарів:

  1. Я свято таки наближається! І Листівочка чудова (і стіна!). А в мене щось цього року руки не лежать до новорічного.... хоча паперу накупувала, а нічого не роблю (чи то так минулорічна затяжна зима вплинула на мене?)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. напевно, ще не твій час прийшов!ще встигнеш)))
      Дякую, Оленка!

      Видалити
  2. Надивишся на таку красу, і дійсно, відчуваєш, що свято таки наближається! Класна відкритка і цікаве завдання у вас, в Території талантів!Треба зайти вгості до вас:)

    ВідповістиВидалити
  3. о, будь ласка! результат чудовезний! дуже рада, що тобі пригодилася моя придумка))

    ВідповістиВидалити