суботу, 1 грудня 2012 р.

"Будь щаслива"

Так назвала свою коробочку для грошового подарунку. Давно мріяла спробувати її зробити.Ось така моя імпровізація





Робила за скетчем №21  челлендж-блогу Anna' Scraps ( до 9/12)
І також встигаю додати ще одну роботу до Скрапофестивалю Кінонатхнення №2 блогу "Штампи з любов'ю". Дуже сподобалось мені плаття Джессіки Альби)))
А ви як, дівчатка?Не мерзнете?Бо в нас сьогодні так холодно і сиро, що навіть і не гуляли(((Так Назарчикові за цілий день в хаті вже "кришу зриває"))))Йдемо гратися!
Гарної Вам неділі!Щоб був вдалий вихідний)))

9 коментарів:

  1. Ліда, коробочка просто неперевершена!!! Супер!!! І дизайн, і кольори....все дуже гарне! ))


    Також запрошую тебе до свого блогу отримати нагородку від мене :))
    http://handmade-from-nimfeya.blogspot.com/2012/12/blog-post.html

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, Таня! До неперевершеності мені ще далеко)))
    Заходжу!Мені дуже приємно)))

    ВідповістиВидалити
  3. Гарна та повітряна, як і сукня Джессіки!

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую вам за чудове завдання

    ВідповістиВидалити
  5. Такая невесомая, такая очаровательная! Спасибо за номинацию в нашем фестивале!

    ВідповістиВидалити
  6. Благодарю за выбор нашего Скетча №21 от ЧБ "Anna Scrap"!
    креативно!

    ВідповістиВидалити